Upload Your Photo here & earned extra $$$$!!!

Tuesday, September 25, 2012

pesan ayah..terpahat di lubuk hati..

dlo..mse kecik.. ayh penah pesan..
jgn hrp kat sape2 utk capai cita2 or impian kite..
even dgn ayh sdiri or adik beradik..

hurm.. betol blake ckp ayh..
syukur dek kerana pesanan ayh..
aku xde la kecewa mane bile bantuan yg diharap xsperti yg aku jangkakan..
mse die ssh cri aku..tpi bile aku ssh dan perlukn bantuan die..
aku dikate mgundang tekanan..xpela la..
at least ko dh mbuka mata aku hri ni..

terima kasih Allah atas petunjukMU..
pepatah melayu pon ade kate..
buat baik bpada2.. ini la last aku buat baik kat ko..
lps ni jgn harap la ye..

so readers..hati2 bile buat baik kt org..
manusia xsemua jujur atau blh diharap..
mse nk mintak tlg mmg gigi lembut dri gusi..
tpi bile kite ssh..blm tentu dorg nk tlg blk beb!!
xkisah la..kawan ke famili ke..same jek..
tpi seorg ibu xkn sggp tgk anaknye ssh..
ibu leh harap lgk aku rse... hahaha...

sekadar luahan rase sbb siyes aku terasa dgn seseorg hri ni..
betol la pesan ayah aku tuh..
akan aku igt smp mati la ape yg tjadi..

jgn tny ape..sbb ianye tlalu peribadi utk dikongsi..
cukup sekadar aku & Allah saje yg tahu ape bergolak dlm hati ini..
aku percaya die dtg dlm bentuk dugaan untuk Allah uji aku...

sekian coretan utk kali ini..

**signing off
kuCinG


No comments:

Post a Comment