Upload Your Photo here & earned extra $$$$!!!

Sunday, September 19, 2010

Jom jw kuiz.. lame dah xbuat nih..

1. Bekas kekasih saya adalah :
:: org yg anda xknal..so xyah jwb ::

2. Saya sedang mendengar :
:: en suami mbebel..dgr ke?!!!.. ::

3. Mungkin saya patut:
:: belasah jek org yg mbebel itu..sy xske lelaki mbebel!!! ::

4. Saya suka :
:: tdo..lepak2 dgn famili & kwn2.. ::

5. Sahabat-sahabat baik saya :
:: adelah mereka2 yg jarang sy jumpe atau kol.. tp sentiasa ade utk sy xkire ssh atau senang ::

6. Saya tak paham :
:: kenape perlu manusia tlalu mgejar dunia?..kekal ke? ::

7. Saya kehilangan :
:: sahabat baik sy di bln Ramadhan 2002 ::

8. Ramai yang berkata :
:: sy nmpk mcm budak2.. ^_^ ::

9. Makna nama saya :
::  Miza = bseri2.. kakak sy yg ke 2 ckp.. betul ke? ::

10. Cinta itu adalah :
:: hanya utkNYA ::

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
:: hisap rokok..kate demam..haish~ ::

12. Saya akan cuba :
:: mcr diri sy dan ape tujuan hidup sy ::

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
:: sesuatu yg kekal ::

14. Telefon bimbit saya :
:: tidak lg spenting dlo (org yg slalu kol & sms dh jd osmet sy..hahaha) ::

15. Bila saya terjaga dari tidur :
:: bgn n gsk gigi..pas2 br tgk jam.. ::

16. Saya paling meluat apabila :
:: org yg gedik, manje xbtmp, ske menipu & ckp besar.. list berterusan......::

17. Pesta/Parti adalah :
:: adelah tdk sesuai utk sy.. benci dgn bunyi bsg.. ::

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
:: tupai...::

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
:: mase umur 16 thn .. ::

20. Hari ini :
:: pegi umah akak beraye & mlps rindu pd ank2 sdare serta muffin yg gebu (muffin adelh seekor arnab) ::

21. Malam ini saya akan :
:: melangut didepan lappy sbb ade org tgk EPL.. sggh BOSAN::

22. Esok pula saya akan:
:: cube mguatkn smgt utk bkeje ::

23. Saya betul-betul inginkan :
:: keserderhanaan dlm semua perkara ::

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
:: sy xtgk cermin pg ini ::

25. Antara pusat membeli-belah atau arked permainan saya memilih:
:: membeli-belah!! ::

26. Antara makanan Barat atau Jepun saya memilih:
:: xkisah la ::

27. Antara bilik yang terang atau gelap saya memilih:
:: gelap.. dpt tdo lena ::

28. Makanan segera adalah :
:: sedap wlupon byk MSG ::

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
:: ape yg ayg ckp td?? ::

30. Siapa yang saya hendak Tag?
:: en suami ::

No comments:

Post a Comment